04.01.2022 tarihinde ilk toplantımızı yabancı ortaklarımızla birlikte gerçeklştirip projemizi başlattık... Hayırlı olması dileğiyle....
Rotary 100.Yıl Anadolu Lisesi | ||
Etwinning My Footprint İn Nature | ||
Görevli Öğrenci Listesi | ||
Ad | Soyad | Sınıf |
Kerem | KURU | 9-A |
Mehmet Burak | KORKMAZ | 9-A |
Melis | İNCE | 9-A |
Bahar Hira | ÇAKIR | 9-B |
Leyla | BAYINDIR | 9-B |
Saadet Nisa | ÖZDEMİR | 9-B |
Zeynep Naz | GÜNEŞ | 9-C |
Aysima | UZUN | 10-B |
Gökçe Nur | ÖZDEN | 10-B |
Şimal | KAHRAMAN | 10-B |
Öğrencilerimiz ev-okul ikilemi arasında sıkışıp kalıyorlar. Genel olarak okullarımızda şehir hayatının ve yoğun eğitimin stresinden kurtulmak isteyen gençlerimiz, hafta sonları bulundukları şehre yakın doğal parkurlarda izci liderlerinin rehberliğinde doğa yürüyüşleri yaparak; Doğada başımıza gelebilecek olaylar ve bunlarla nasıl başa çıkılacağı konusunda bilgilendirilirler. Ayrıca öğrencilerimiz doğadaki fiziksel deneyimlerini web 2.0 araçları ile simüle edecek ve değerlendireceklerdir.
• Öğretmenler ve öğrenciler arasındaki işbirliğini ve iletişimi güçlendirmek.
.Günlük hayatımızda oldukça fazla yer kaplayan internet ve televizyon ortamından uzaklaşmak.
• Doğal güzellikleri doğrudan keşfetmek ve bu keşif sürecini doğrudan yaşamak
• Macera duygusunu tatmin etmek ve çevresini tanımak
• Doğada başımıza gelebilecek olaylara karşı alınabilecek önlemler hakkında deneyim kazanmak
• Doğada gezinmeyi deneyimlemek, zor koşullarda hava ve yaşam
• Flora ve fauna türlerini doğal ortamlarına sokmak
• Çevremizdeki doğayı, tarihi ve arkeolojik değerleri tanıtma ve koruma bilincini artırmak
• İzcilik, oryantiring ve trekking gibi doğa sporlarını özendirmek.
.Yabancı dil becerilerinin geliştirilmesi
Öğretmenler ve öğrenciler proje sürecinde demokratik olmalı ve sorumluluk almalıdır.
. İnternetin güvenli kullanımı
. Web 2.0 araçları hakkında bilgi birikimini artırmak ve
Projemiz Kasım ayı başında başlayacak.
*KASIM: Okullar, öğretmenler ve öğrenci sunumları.
* ARALIK: Logo oluşturma ve proje sunumu.
* OCAK: Sosyal medya hesaplarının açılması.
*Öğretmen ve öğrencilerle yapılacak etkinliklerin belirlenmesi.(İlk webinar)
*ŞUBAT: Karma ülke takımlarının oluşturulması ve görevlerinin belirlenmesi.
*MART: Trekking, keşif, oryantiring faaliyetleri
*NİSAN: Ortak ürün tasarımı. Web 2.0 araçları ile proje sürecinin oyunlaştırılması.
*MAYIS: Etkinlik ve proje ürünlerinin sergilenmesi.
HAZİRAN: Değerlendirme ve kapanış.
* Öğretmen ve öğrenciler arasındaki iletişim ve işbirliğini güçlendirecektir.
*Öğrenciler doğadaki canlı türlerini, tarihi ve arkeolojik değerleri tanıyarak koruma bilinci kazanacaklardır.
Öğrencilerimiz doğada başlarına gelebilecek olaylara karşı alınabilecek önlemler konusunda deneyim kazanacaklardır.
*Öğrenciler ve öğretmenler web 2.0 araçları ve eTwinning hakkında daha donanımlı hale gelecekler.
*Öğrenciler daha demokratik ve yaratıcı olacaktır.
*Öğretmenler ve öğrenciler interneti daha güvenli kullanmayı öğrenecekler.