Doğadaki Ayak İzim

Doğadaki Ayak İzim

04.01.2022 tarihinde ilk toplantımızı yabancı ortaklarımızla birlikte gerçeklştirip projemizi başlattık... Hayırlı olması dileğiyle....

 

 

  Rotary 100.Yıl Anadolu Lisesi  
  Etwinning My Footprint İn Nature  
  Görevli Öğrenci Listesi  
Ad Soyad Sınıf
Kerem KURU 9-A
Mehmet Burak KORKMAZ 9-A
Melis İNCE 9-A
Bahar Hira ÇAKIR 9-B
Leyla BAYINDIR 9-B
Saadet Nisa ÖZDEMİR 9-B
Zeynep Naz GÜNEŞ 9-C
Aysima UZUN 10-B
Gökçe Nur ÖZDEN 10-B
Şimal KAHRAMAN 10-B

19.01.2022 335

Kayıt belgesini görüntülemek için tıklayınız.

 

Doğadaki Ayak İzim

 

Açıklama: proje resmi

 

Proje hakkında

Öğrencilerimiz ev-okul ikilemi arasında sıkışıp kalıyorlar. Genel olarak okullarımızda şehir hayatının ve yoğun eğitimin stresinden kurtulmak isteyen gençlerimiz, hafta sonları bulundukları şehre yakın doğal parkurlarda izci liderlerinin rehberliğinde doğa yürüyüşleri yaparak; Doğada başımıza gelebilecek olaylar ve bunlarla nasıl başa çıkılacağı konusunda bilgilendirilirler. Ayrıca öğrencilerimiz doğadaki fiziksel deneyimlerini web 2.0 araçları ile simüle edecek ve değerlendireceklerdir.

HEDEFLER

• Öğretmenler ve öğrenciler arasındaki işbirliğini ve iletişimi güçlendirmek.
.Günlük hayatımızda oldukça fazla yer kaplayan internet ve televizyon ortamından uzaklaşmak.
• Doğal güzellikleri doğrudan keşfetmek ve bu keşif sürecini doğrudan yaşamak
• Macera duygusunu tatmin etmek ve çevresini tanımak
• Doğada başımıza gelebilecek olaylara karşı alınabilecek önlemler hakkında deneyim kazanmak
• Doğada gezinmeyi deneyimlemek, zor koşullarda hava ve yaşam
• Flora ve fauna türlerini doğal ortamlarına sokmak
• Çevremizdeki doğayı, tarihi ve arkeolojik değerleri tanıtma ve koruma bilincini artırmak
• İzcilik, oryantiring ve trekking gibi doğa sporlarını özendirmek.
.Yabancı dil becerilerinin geliştirilmesi
Öğretmenler ve öğrenciler proje sürecinde demokratik olmalı ve sorumluluk almalıdır.
. İnternetin güvenli kullanımı
. Web 2.0 araçları hakkında bilgi birikimini artırmak ve

ÇALIŞMA SÜRECI

Projemiz Kasım ayı başında başlayacak.

*KASIM: Okullar, öğretmenler ve öğrenci sunumları.
* ARALIK: Logo oluşturma ve proje sunumu.
* OCAK: Sosyal medya hesaplarının açılması.
*Öğretmen ve öğrencilerle yapılacak etkinliklerin belirlenmesi.(İlk webinar)
*ŞUBAT: Karma ülke takımlarının oluşturulması ve görevlerinin belirlenmesi.
*MART: Trekking, keşif, oryantiring faaliyetleri
*NİSAN: Ortak ürün tasarımı. Web 2.0 araçları ile proje sürecinin oyunlaştırılması.
*MAYIS: Etkinlik ve proje ürünlerinin sergilenmesi.
HAZİRAN: Değerlendirme ve kapanış.

 

 

BEKLENEN SONUÇLAR

* Öğretmen ve öğrenciler arasındaki iletişim ve işbirliğini güçlendirecektir.

*Öğrenciler doğadaki canlı türlerini, tarihi ve arkeolojik değerleri tanıyarak koruma bilinci kazanacaklardır.
Öğrencilerimiz doğada başlarına gelebilecek olaylara karşı alınabilecek önlemler konusunda deneyim kazanacaklardır.

*Öğrenciler ve öğretmenler web 2.0 araçları ve eTwinning hakkında daha donanımlı hale gelecekler.

*Öğrenciler daha demokratik ve yaratıcı olacaktır.

*Öğretmenler ve öğrenciler interneti daha güvenli kullanmayı öğrenecekler.

 

 

19-01-202219-01-202219-01-202219-01-2022